Friday, January 23, 2009

Couple shoes

yeah
me and the baby are having our 1st couple shoes


me and the baby' nike shoes

dun forget
i am olwez yours
and i hope ur shoulder is only for me
now and ever

有些事
不是我们能确定的
你说。我说
一切随缘
日子慢慢地减少
我们彼此都不舍
我想这会是我们最大的考验
是我的就是我的
我信你正如你信我
晚安
我会想你的
真的
每晚的9.30
每夜的12.00
我不会忘的
这是我答应你的

No comments: